dag 1 reis naar bollenberghotel rouffach - Reisverslag uit Gundolsheim, Frankrijk van Spijker6 - WaarBenJij.nu dag 1 reis naar bollenberghotel rouffach - Reisverslag uit Gundolsheim, Frankrijk van Spijker6 - WaarBenJij.nu

dag 1 reis naar bollenberghotel rouffach

18 Mei 2016 | Frankrijk, Gundolsheim

10.00 was onze vertrektijd vanuit Retie. Hier ook een paar foto's van gemaakt.
Onderweg zouden we Esther en Sanne treffen in Luxemburg bij de eerste benzine pomp. Aangezien zij toch een half uurtje later vertrokken waren hadden wij iets meer de tijd gehad om onze benen te strekken . Hier kwamen we ook al mensen tegen van de rit. Zie oranje Mg foto.
Eenmaal koffie gehad gingen we weer rijden en dit keer san en pap samen en ik met Esther. Tijdens het rijden kreeg es geregeld telefoon waardoor ik het best druk had met t assisteren en ingeven van nummers.
Bij de volgende stop kwamen we een Porsche tegen en vaak is het zo dat die auto's vooral ouden auto's meedoen aan de vogezen rally. En ja hoor hij deed mee alleen wilde de auto niet meer starten. Na contact te hebben gehad met het technisch team van de rally konden we de auto aan de praat krijgen door hem aan te duwen. Met 4 man sterk stonden ze al achter de auto klaar om te duwen. Ik was teveel en heb ze daarom aangemoedigd en met succes. Even koffie drinken en daarna weer door. Rond 19.30 kwamen we aan op onze eindbestemming.
Het was nog even zoeken en weer wennen aan bolletje pijltje maar toch goed gekomen. Even eten en toen nog een kleine avondroute om bij het hotel te komen. Gelukkig wist Esther de route. Morgenvroeg weer om 7.45 aan het ontbijt dus op tijd gaan slapen.

• 18 Mei 2016 - 23:31

Edwin Schapendonk:

Geniet ervan en post vooral veel foto's :-)

• 19 Mei 2016 - 07:12

Nancy:

Leuk om te lezen! Veel plezier nog allemaal!!!