dag 2 donderdag - Reisverslag uit Gérardmer, Frankrijk van Spijker6 - WaarBenJij.nu dag 2 donderdag - Reisverslag uit Gérardmer, Frankrijk van Spijker6 - WaarBenJij.nu

dag 2 donderdag

01 Januari 1970 | Frankrijk, Gérardmer

9.00 begon de rally. Eerst moesten de auto's allemaal door een keuring.
Hier werd gekeken of alle lichten goed werkten ivm veel remmen in de bergen.
Zodat je niet met een kapotte bumper kwam te staan omdat je achterlicht niet werkte. Er werd gevraagd om groot licht te geven tijdens deze keuring? Hoe goed ken je de auto. Ik kon de schakelaar niet vinden en was niet de enige. Maar auto werd goedgekeurd. Na onderweg 2 koffiepauzes te hebben gehad en wat foto's kwamen we aan bij een heerlijke picknick. Dit de duurste picknick voor Frits aller tijden omdat het cateringteam zich geïnstalleerd had op een heel mooi stukje land van een boer in de middel of nowhere. Hiervoor heeft hij een fikse boete voor moeten betalen.
Vandaag was een mooie dag alleen jammer dat we smiddags niet open konden rijden vanwege regen.
Morgen krijgen we een nog mooier stukje te zien van de vogezen.