dag 3 vrijdag - Reisverslag uit Gérardmer, Frankrijk van Spijker6 - WaarBenJij.nu dag 3 vrijdag - Reisverslag uit Gérardmer, Frankrijk van Spijker6 - WaarBenJij.nu

dag 3 vrijdag

20 Mei 2016 | Frankrijk, Gérardmer

Vrijdag
Hele mooie rit vandaag gehad naar de Ballon alsace. We hadden een wissel gedaan. Es en san samen in de Triumph en pap en ik in de e type.
Stiekem toch wel een lange rit ondanks het aantal kilometers dat we moesten. Maar flinke klim gehad en ergens op een heel mooi plekje boven op de berg weer een picknick.
Wat je hier doet is heel veel eten en zitten. Maar vandaag was anders. Er was een extra lus voor de sportievelingen. Maar er werd wel bij verteld dat het wegdek toch niet al te goed was en dat je heel je onderkant eraf kon rijden als je niet oppaste.
Uiteindelijk besloten om het maar niet te doen. Maar toen kwamen Ron en Maarten aan de mannen die de auto's repareren als ze stuk zijn.
Op Corsica hebben we ook een keer met Ron meegereden en ik vond het dan wel leuk om die lus te rijden zodat we zo alle opdrachten en foto's ook hadden voor een extra borrel.
Uiteindelijk heeft Maarten zo nog een heel deel met Esther gereden. En san nog een mooi rondje om het meer waaraan we zitten met het hotel.